ДНЗ № 2 "Подоляночка"

Сб, 19.10.2019, 20:03

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Моніторинг якості освіти | Реєстрація | Вхід

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2017 РІК

Згідно з річним планом роботи ДНЗ вихователем – методистом Бродюк Л.І.  та практичним психологом Яковчук В.В. проводилось моніторингове вивчення рівня знань, умінь, навичок дітей старших дошкільних груп №1, №2.

Основними завданнями моніторингу було:

  • своєчасне виявлення й оцінювання реального стану дошкільної освіти в старших групах, її відповідність державним вимогам;
  • підвищення якості освіитнього процесу, яке б орієнтувалось на потреби освітніх послуг батьків, дітей і школи;
  • максимально об’єктивне прогнозування, як можливостей так і процесу розвитку дошкільної освіти ДНЗ.

Творчою групою ДНЗ були складені завдання теоретичного та практичного характеру для визначення рівня освітніх компетенцій дітей старшого дошкільного  віку відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Обсяг завдань і питань, які ставилися дошкільникам, відповідав вимогам що визначає програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (нова редакція, 2017) та кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.

Необхідно відмітити, що в ході кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку в загальному, рівень знань, умінь і навичок дітей старших груп ДНЗ, порівняно з минулим навчальним роком, має позитивну динаміку. Порівняльний аналіз результатів діагностики дітей на початок, середину  та кінець навчального року дає можливість прослідкувати динаміку розвитку компетенцій дітей. Позитивну динаміку відзначено у 48 дітей, які поліпшили результати. Це 70% від загальної кількості дітей. Стабільну динаміку, тобто той самий рівень розвитку, що на початок навчального року показали також 21 дітей (30%), зворотна динаміка не виявлена у жодної дитини.


В результаті послідовної роботи в ДНЗ створена діюча система комплексного психологічного вивчення готовності дітей 6-річного віку до навчання в школі. За результатами психолого- педагогічного обстеження готовності дітей старших груп № 1 , №2 до навчання в школі з 69 обстежених дітей мають:

Критерії оцінювання:

4 бали - компетенція сформована в повній мірі;

3 бали - компетенція сформована в достатній мірі;

2 бали - компетенція сформована посередньо;

1 бал - компетенція сформована мінімально;

0 балів - компетенція не сформована.

 

фізичний розвиток: п/м- 45 ( 74% ) , д/м- 15(25%), с/м.- 1(1%)

соціальний розвиток: : п/м- 42 ( 67% ) , д/м- 18(30%), с/м.- 4(3%)

природничо – екологічний розвиток : : п/м- 40( 66% ) , д/м- 19(33%),с/м.- 1(1%)

предметно – практична діяльність та художньо- естетичний розвиток: п/м- 49 ( 81% ) , д/м- 10(18%), с/м.- 1(1%)

ігрова діяльність: : п/м- 55 ( 91% ) , д/м- 5(9%), с/м.- 0(0%)

сенсорно – пізнавальний розвиток : п/м- 51 (86% ) , д/м- 8(13%), с/м.- 1(1%)

мовленнєвий розвиток:: п/м- 31 ( 68% ) , д/м- 25(26%), с/м.- 4(6%)

 

Так, збільшилася кількість дітей (на 10 %), які добре за­своюють програмовий матеріал на заняттях, уміють застосовувати знання на практиці, здатні до інтенсивної розумової діяльності, організовані, вміють зосередитися, старанно виконують завдання, долають труднощі, розуміють вказівки дорослого з першого подання.

Результати обстеження рівня розвитку вихованців закладу за навчальний рік свідчить, що педагогічний колектив на достатньому рівні виконує завдання, висунуті Державним Базовим компонентом дошкільної освіти та нормативними документами.

Обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання показало, що діти-випускники поступово та систематично готуються до вступу у шкільну кагорту. Діти мають достатній і середній рівні саморегуляції і самостійності, вміють слухати і виконувати вказівки дорослого, кон­тролювати себе, оцінювати свої відповіді та відповіді однолітків; на до­статньому рівні розвинуті дії мислення: серіація, класифікація, абстрагу­вання;

Підсумовуючи результати вивчення рівня знань, умінь і навичок дітей ДНЗ відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України та програми розвитку дитини «Українське дошкілля» (нова редакція, 2017) , встановлено, що всі обстежені діти до навчання в школі готові.

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
uCoz