Участь закладу дошкільної освіти №2 «Подоляночка» в конкурсах протягом 2018-2019 н.р.
Участь закладу дошкільної освіти №2 «Подоляночка» в конкурсах протягом 2017-2018 н.р.
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2017 РІК
Згідно з річним планом роботи ЗДО вихователем – методистом Бродюк Л.І. та практичним психологом Яковчук В.В. проводилось моніторингове вивчення рівня знань, умінь, навичок здобувачів дошкільної освіти №1, №2.
Основними завданнями моніторингу було:
- своєчасне виявлення й оцінювання реального стану дошкільної освіти в старших групах, її відповідність державним вимогам;
- підвищення якості освіитнього процесу, яке б орієнтувалось на потреби освітніх послуг батьків, дітей і школи;
- максимально об’єктивне прогнозування, як можливостей так і процесу розвитку дошкільної освіти ЗДО.
Творчою групою ЗДО були складені завдання теоретичного та практичного характеру для визначення рівня освітніх компетенцій дітей старшого дошкільного віку відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Обсяг завдань і питань, які ставилися дошкільникам, відповідав вимогам що визначає програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (нова редакція, 2017) та кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
Необхідно відмітити, що в ході кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку в загальному, рівень знань, умінь і навичок дітей старших груп ЗДО, порівняно з минулим навчальним роком, має позитивну динаміку. Порівняльний аналіз результатів діагностики дітей на початок, середину та кінець навчального року дає можливість прослідкувати динаміку розвитку компетенцій дітей. Позитивну динаміку відзначено у 48 дітей, які поліпшили результати. Це 70% від загальної кількості дітей. Стабільну динаміку, тобто той самий рівень розвитку, що на початок навчального року показали також 21 дітей (30%), зворотна динаміка не виявлена у жодної дитини.
В результаті послідовної роботи в ЗДО створена діюча система комплексного психологічного вивчення готовності дітей 6-річного віку до навчання в школі. За результатами психолого- педагогічного обстеження готовності дітей старших груп № 1 , №2 до навчання в школі з 69 обстежених дітей мають:
Критерії оцінювання: |
4 бали - компетенція сформована в повній мірі; |
3 бали - компетенція сформована в достатній мірі; |
2 бали - компетенція сформована посередньо; |
1 бал - компетенція сформована мінімально; |
0 балів - компетенція не сформована. |
фізичний розвиток: п/м- 45 ( 74% ) , д/м- 15(25%), с/м.- 1(1%)
соціальний розвиток: : п/м- 42 ( 67% ) , д/м- 18(30%), с/м.- 4(3%)
природничо – екологічний розвиток : : п/м- 40( 66% ) , д/м- 19(33%),с/м.- 1(1%)
предметно – практична діяльність та художньо- естетичний розвиток: п/м- 49 ( 81% ) , д/м- 10(18%), с/м.- 1(1%)
ігрова діяльність: : п/м- 55 ( 91% ) , д/м- 5(9%), с/м.- 0(0%)
сенсорно – пізнавальний розвиток : п/м- 51 (86% ) , д/м- 8(13%), с/м.- 1(1%)
мовленнєвий розвиток:: п/м- 31 ( 68% ) , д/м- 25(26%), с/м.- 4(6%)
Так, збільшилася кількість дітей (на 10 %), які добре засвоюють програмовий матеріал на заняттях, уміють застосовувати знання на практиці, здатні до інтенсивної розумової діяльності, організовані, вміють зосередитися, старанно виконують завдання, долають труднощі, розуміють вказівки дорослого з першого подання.
Результати обстеження рівня розвитку здобувачів дошкільної освіти в закладу за навчальний рік свідчить, що педагогічний колектив на достатньому рівні виконує завдання, висунуті Державним Базовим компонентом дошкільної освіти та нормативними документами.
Обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання показало, що діти-випускники поступово та систематично готуються до вступу у шкільну кагорту. Діти мають достатній і середній рівні саморегуляції і самостійності, вміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді та відповіді однолітків; на достатньому рівні розвинуті дії мислення: серіація, класифікація, абстрагування;
Підсумовуючи результати вивчення рівня знань, умінь і навичок дітей ЗДО відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України та програми розвитку дитини «Українське дошкілля» (нова редакція, 2017) , встановлено, що всі обстежені діти до навчання в школі готові.