ЗДО № 2 "Подоляночка"

Вт, 19.03.2024, 05:35

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Методиста | Реєстрація | Вхід

Вихователь-методист: Бродюк Людмила Іванівна

Спеціаліст ІІ категорії.

Педагогічний стаж –20 років.

 

МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА

 Шановні відвідувачі методичної сторінки! Тут Ви зможете знайти корисні матеріали для педагогів дошкільних закладів, а також батьків, які цікавляться організацією методичної роботи з їхніми дітьми.

 

 Вихователь — методист. Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в закладі дошкільної освіти. Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує інформації, випускає методичні рекомендації що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дошкільному закладі. Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, — розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

  

 

 

 Робота консультативного пункту для батьків та дітей, які виховуються в умовах сім"ї в закладі дошкілної освіти №2 «Подоляночка»

 

 МЕТА:

забезпечення єдності і наступності сімейного та суспільного виховання, надання психолого-педагогічної допомоги батькам (законним представникам) у підготовці дітей до навчання в школі, підтримка всебічного розвитку особистості дітей, які не відвідують дошкільний заклад.

 

 ЗАВДАННЯ:

* надання всебічної допомоги батькам (законним представникам) у забезпеченні умов для розвитку дітей, які не відвідують ЗДО;

* надання консультативної допомоги батькам (законним представникам) з різних питань виховання, навчання та розвитку дитини дошкільного віку;

* сприяння соціалізації дітей дошкільного віку, які не відвідують ЗДО;

* надання допомоги батькам (законним представникам) дітей 5-6 років, які не відвідують ЗДО, у забезпеченні рівних стартових можливостей для навчання у школі;

* підвищення інформованості батьків (законних представників) з питань виховання, навчання, збереження та зміцнення здоров"я, які виховують здобувачів дошкільної освіти.

 

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ:

Освіта батьків (законних представників) – інформування батьків, спрямована на запобігання виникаючих сімейних проблем і формування педагогічної культури з метою об"єднання вимог до дитини у вихованні з боку всіх членів родини, формування позитивних взаємин у родині.

Консультування (психологічне, соціальне, педагогічне) – інформування батьків про фізіологічні та психологічні особливості розвитку дитини, основних напрямків виховних впливів, подолання кризових ситуацій.

Соціальна адаптація дитини в дитячому колективі – розвиток у дитини навичок соціального поводження та комунікативних якостей особистості (заняття психолога з дитиною щодо розвитку у неї навичок соціального поводження (за запитом), запрошення дітей та батьків, які не відвідують ЗДО до участі у святах, розвагах, заняттях старших груп).

Охорона життя та зміцнення здоров"я дітей - консультації по загартовуванню, профілактиці вірусних захворювань, рекомендації з правильного харчування та вітамінотерапії, пропаганда здорового способу життя, запрошення дітей та батьків, які не відвідують ЗДО до участі у спортивних святах, у проведенні Тижня безпеки.

  

Основні форми діяльності консультативного центру:

  • Організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів, індивідуальних і групових консультацій для батьків або осіб, які їх замінюють);
  • організація заочного консультування через листування, в телефонному режимі.

 

 Для здійснення діяльності консультативного центру проводиться ведення наступної документації:

  • журнал реєстраціїзвернень;
  • план та графік роботи консультативного пункту, затверджені директором закладу дошкільної освіти №2 "Подоляночка"
  • аналізроботи за рік.

 

 Затверджую:

завідувач ДНЗ №2 «Подоляночка»

____________Дідушок О.І.

 

План роботи консультативного пункту ЗДО «Подоляночка»

для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім'ї

 

 

Теми консультацій Термін Відповідальний
Розпорядок дня та  режим харчування дитини вдома Жовтень Сестра медична
Авторитет батьків – необхідна умова правильного виховання дітей Жовтень Завідувач
Гра дошкільнят в умовах сімейного виховання Жовтень Вихователь-методист
Все починається з сім”ї Жовтень Ппрктичний психолог
Через іграшки до сприймання краси Листопад вихователі
Ігрова діяльність. Поради батькам. Листопад Вихователь- методист
Фізичний розвиток. Поради батькам Листопад вихователі
Режим харчування дитини вдома. Листопад Сестра медична
Пізнавальний розвиток. Поради батькам. Грудень Вихователь- методист
Мовленнєвий розвиток. Поради батькам. Грудень Вихователі
Трудова діяльність. Поради батькам Грудень Вихователь-методист
Художньо-естетичний розвиток. Поради батькам Грудень Вихователі
Соціалізація дитини дошкільного віку Січень Вихователь-методист
Гіперактивність та способи її корекції Січень Практичний психолог
Організація харчування дітей вдома Січень Сестра медична
Соціальний захист дітей із різних категорій сімей Січень Завідувач
Вікові,психофізіологічні особливості дітей Лютий Психолог
Організація ігрової діяльності Лютий Вихователь-методист
Створення умов для загартування і оздоровлення. Лютий Вихователі
Авторитет батьків – необхідна умова правильного виховання дітей Лютий Вихователі
Трудове виховання дітей дошкільного віку, як психолого-педагогічна проблема Березень Практичний психолог
Профілактика відхилень у фізичному розвитку Березень Сестра медична
Мовленнєвий розвиток дітей Березень Вихователі
Мова дорослих- взірець для наслідування Березень Вихователь- методист
Профілактика відхилень у психічному і соціальному розвитку дітей Квітень Практичний психолог
Звукова культура мовлення Квітень Вихователі
Логіко-математичний розвиток дошкільнят Квітень Вихователь-методист
Прищеплення культурно-гігієнічних навичок у дітей Квітень  Сестра медична
Формування здорового способу життя Травень Вихователь-методист
Зустріч за круглим столом «Все починається з родини» Травень Вихователь-методист
Поради батькам з актуальних питань дошкільного виховання Травень Вихователі
Організація літнього оздоровлення дітей Травень  Сестра медична

 

 Шановні батьки ! 

Якщо Ваша дитина з якоїсь причини не відвідує дошкільний навчальний заклад, або Ви хочете отримати кваліфіковану допомогу в спеціалістів з питань виховання та навчання дітей.
Запрошуємо Вас і Ваших дітей до співпраці з нами.  Ми допоможемо Вам грамотно оцінити розвиток дитини з урахуванням вікових особливостей і норм , надати необхідні рекомендації щодо психологічної готовності до навчання дітей у школі, ігрової діяльності, створення умов для загартування і оздоровлення, ігрової діяльності, організації харчування дітей у дошкільному закладі та вдома .

         Чекаємо на зустрічі з Вами!

 Кожен із нас у житті має свої цінності. Одні цінують життя, інші – багатство, ще інші – друзів. Ми маємо з Вами можливість визначитися із нашими цінностями. Давайте звернемо увагу на речі, які є перед Вами у прозору ємкість необхідно помістити м’ячик, пісок, цукерки. каміння. А тепер давайте подумки по-черзі помістимо ці речі у прозору ємкість, щоб вщент її заповнити. У будь-якому випадку ємкість заповниться, та необхідно звернути увагу на порядок заповнення. Так м’ячик-це Ваша сім я, каміння-це робота, цукерки - хобі, пісок-дрібниці. Переконана, що більшість із Вас на першим у ємкість помістили м’ячик, адже саме сім я є цінністю Вашого життя.

Співпраця з батьківською громадою є невід’ємною складовою нашої роботи. Коли ми починаємо  замислюватися? Та лише тоді, коли постає якась проблема. Сучасний світ диктує свої правила і зараз не важливо навчати батьків, адже кожен рахує себе навченим, а свою дитину він бачить найкращою. Сьогоднішнє наше завдання полягає у практичних порадах. Якщо раніше ми могли говорити, що не потрібно відпускати дитину на гірку, тому що це небезпечно, то зараз ми разом маємо показати дитині як потрібно правильно з’їжджати з гірки і навчити діяти у разі виникнення небезпечної ситуації.

У дошкільному навчальному закладі (ясла-садку) №2 «Подоляночка» багато років поспіль працює консультативний пункт.

Мета якого: забезпечення єдності і наступності сімейного та суспільного виховання, надання психолого-педагогічної допомоги батькам (законним представникам) у підготовці дітей до навчання в школі, підтримка всебічного розвитку особистості дітей, які не відвідують дошкільний заклад.

 

До вирішення проблем ми залучаємо:

-завідувача,

-практичного психолога,

-сестру медичну,

-вчителя-логопеда,

-вихователів.

 

Напрямками нашої діяльності є:

Освіта батьків (законних представників) – інформування батьків, спрямована на запобігання виникаючих сімейних проблем і формування педагогічної культури з метою об"єднання вимог до дитини у вихованні з боку всіх членів родини, формування позитивних взаємин у родині.

Консультування (психологічне, соціальне, педагогічне) – інформування батьків про фізіологічні та психологічні особливості розвитку дитини, основних напрямків виховних впливів, подолання кризових ситуацій.

Соціальна адаптація дитини в дитячому колективі – розвиток у дитини навичок соціального поводження та комунікативних якостей особистості (заняття психолога з дитиною щодо розвитку у неї навичок соціального поводження (за запитом), запрошення дітей та батьків, які не відвідують ДНЗ до участі у святах, розвагах, заняттях старших груп).

Охорона життя та зміцнення здоров"я дітей - консультації по загартовуванню, профілактиці вірусних захворювань, рекомендації з правильного харчування та вітамінотерапії, пропаганда здорового способу життя, запрошення дітей та батьків, які не відвідують ДНЗ до участі у спортивних святах, у проведенні Тижня безпеки.

 

Основні форми діяльності консультативного центру такі:

-організація лекторіїв, теоретичних і практичних семінарів, індивідуальних і групових консультацій для батьків або осіб, які їх замінюють);

-організаціязаочногоконсультування через листування, в телефонному режимі.

У роботі ми використовуємо більшість індивідуальні форми роботи. У такий спосіб батьки більш відверті  у своїй розмові. Більш зосереджені на вирішенні проблеми. Не можна сказати, що ці розмови проходять лише в методичному кабінеті, вони відбуваються на вулиці, в кабінеті корекційної освіти. Ми зрозуміли, що не є проблемою приміщення, де б проходило консультування, головне – вирішення нагальної проблеми.

Зараз, на разі, є важливою тема адаптації. Чомусь ми звикли, що важливим є цей період для дітей раннього дошкільного віку, та практика показує, що це питання більш болісним є для дітей старших. Терплячість та лагідність-найперші помічники, та корисні поради допомагають дітям та батькам зробити цей етап менш болісним.

Звичайно, план нашої роботи передбачає вирішення різних питань-це і соціалізація дітей в групі однолітків, підготовка дітей до навчання дітей в школі, гіперактивність  дітей, боротьба із страхом.

 

Намагаємося передчасно надати батькам інформацію. Для цього у закладі є інформаційний куточок для батьків, у якому постійно оновлюємо інформацію.

Практична наша діяльність показує, що кожна ситуація, яка виникає потребує багато уваги, вона є індивідуальною і неповторною, але будь-яку проблему вирішуємо цілісно, розглядаючи із різних сторін.

Наш дошкільний навчальний заклад відвідує 201 дитина плюс 10 діток групи соціального патронату, діток багато, батьки різні, ситуації також бувають різні. Реагувати необхідно відразу. Мені приємно, що в закладі є команда однодумців, які спільно вирішують проблеми по мірі їх надходження. Приємно, що в очах батьків ми є порадниками, наставниками.

 

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
uCoz