"Чотирнадцяті педагогічні читання памяті М,Н Дарманського": Підготовка педагогічних кадрів в умовах реформування системи освіти.
ДЖЕРЕЛО ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Долі людські різні. У кожного – своя. Хтось вантажить каміння, хтось грає на скрипці, а хтось виховує . Що важче – судіть самі, але у всі віки суспільство хоче бачити нащадків справжніми людьми. Велика місія покладається на людину, яка обрала собі виховательську долю. Вихователь - це не тільки професія, це покликання, яким відзначено далеко не кожна людина, це покликання потрібно заслужити, заслужити своєю працею, своїм талантом, своїм бажання постійно змінюватися, перетворюватися, вдосконалюватися . Саме такою є Бродюк Людмила Іванівна, яка працює вихователем-методистом в дошкільному навчальному закладі №2 «Подоляночка». Головне кредо, яким вона керується у професійній діяльності: «Щоб вести колектив за собою, необхідно самому рухатись не зупиняючись! Всі перемоги починаються з перемоги над собою!»
Особливу увагу Людмила Іванівна приділяє реалізації завдань і принципів виховання патріотичних почуттів, любові до рідної землі і свого народу, оволодіння українською мовою, прищепленням шанобливого ставлення до культури, спадщини, традицій і звичаїв українського народу. В основі її діяльності лежить виховання в підростаючих поколінь українського патріотизму засобами козацької педагогіки. Вона вважає, що саме відродження козацьких традицій є надзвичайно потрібною і важливою справою сьогодення. Яскравим прикладом та цікавим досвідом використання ідей козацької педагогіки є робота музею «Козацької слави» в нашому закладі, директором якого є Л.І.Бродюк. Для вихованців дошкільного закладу та дорослих музей став центром цікавих справ, зустрічей, екскурсій.
Під вдалим наставництвом вихователя – методиста Людмили Бродюк створено розвивальні авторські ігри на козацьку тематику, розроблено інтегровані заняття, тематичні плани занять, програми роботи гуртків козацького спрямування.
Посіяні зерна любові до Батьківщини, українського народу, його звичаїв та традицій у серцях вихованців, дають гарні сходи у стінах шкіл, а у подальшому і в особистому дорослому житті.
Професіоналізм педагога і велика працелюбність підтверджені присудженням Хмельницької обласної премії імені Миколи Дарманського в галузі освіти і науки у номінації « Кращий педагогічний працівник закладу дошкільної освіти», з чим і вітаємо нашу шановну колегу.
Нехай і надалі, шановна Людмило Іванівно, ваша життєва нива ще довго колоситься творчими здобутками, радісними подіями, новими перемогами.
|