Підготовка дитини до школи
в умовах сучасного закладу дошкільної освіти
Особливої актуальності на даний час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ЗДО і школою. Що ж таке наступність? Під наступністю розуміється послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання. Наступність між садочком та школою не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання.
Саме це питання сьогодні обговорювали спільно педагоги ДНЗ №2 «Подоляночка», представники ЗОШ №1 та батьки майбутніх першокласників. Вікторія Яковчук (практичний психолог ДНЗ №2) зосередила увагу присутніх на психологічній готовності дітей до школи. Людмила Вербова (вихователь старшої групи) акцентувала увагу на мовленнєвій компетентності старших дошкільників. Про заняття дітей під час гурткової роботи розповіла Надія Сироєжко (вихователь старшої групи). Школа - це не тільки читання, писання, рахунок - це цілий новий світу і у цьому всі переконалися під час спілкування із Іриною Злобін (заступником директора з навчально-виховної роботи). Олена Люстерник (заступник директора з навчально-виховної роботи) розповіла про компетентнісний підхід у навчанні молодших школярів. Активно до обговорення долучилися батьки дітей старшого дошкільного віку груп «Веселка» та «Калинонька».
Дослухавшись до порад педагогів, використавши свій власний досвід по підготовці старших дітей до шкільного життя, ми переконані, що сьогоднішня зустріч не залишить байдужість у серцях тих, хто веде та хто вестиме дітей у світ пізнання та науки.
Вихователь-методист ДНЗ №2 «Подоляночка» Людмила Бродюк
|